Du har ret til at bestille inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​returneringen uden anmodning fra ejeren. Du vil blive krediteret med det fulde ordrebeløb inklusive forsendelsesomkostninger. Kun omkostningerne ved at returnere varen fra din hjemmeadresse til webshoppen er for din regning. Se transportørens hjemmeside for nøjagtige priser. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du kontakte os på info@jensenbutik.dk Vi refunderer svindel inden for 14 dage efter modtagelse af produktet i god stand.

Produkterne må åbenlyst ikke være brugt, vasket eller båret. Hvis produktet eller dets emballage er beskadiget, kan vi blive nødt til at tilbagebetale produktets værdi.

Send en e-mail til info@jensenbutik.dk med årsagen til returneringen + en tracking-kode og et ordre- eller fakturanummer. Refusionen vil ske via bankoverførsel, når årsagen til returneringen er blevet godkendt.

Hvis du ikke har modtaget svar fra os inden for 14 dage, kan du kontakte os på info@jensenbutik.dk.

Fra den første e-mail, du sender til vores kundeservice vedrørende din returforsendelse, starter processen. På grund af travle tider er det ikke altid muligt at svare med det samme. Det er ikke nødvendigt at sende flere e-mails: din anmodning vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Vi stræber efter at svare inden for 24 timer og vil gerne hjælpe dig videre.

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med din modtagne ordre, bedes du kontakte os. Hos Jensen Butik stræber vi efter, at vores kunder er 100% tilfredse med de produkter, de har købt fra vores leverandører. Hvis du har problemer med forsendelsen eller produktet, bedes du kontakte os, og vores team vil hjælpe dig med det samme.

Det kan ske, at du ønsker at returnere en ordre. Måske fordi produktet ikke lever op til dine forventninger, eller måske er der en anden grund til, at du alligevel ikke ønsker ordren. Uanset årsagen har du ret til at returnere din ordre inden for 14 dage efter modtagelsen uden at angive en grund.

Nem returnering i tre enkle trin:

Trin 1: Anmod om returformularen via email
Angiv dit ordrenummer, e-mailadresse og årsagen til retur. Vi behandler din anmodning så hurtigt som muligt og informerer dig om, hvordan du returnerer varen.

Trin 2: Returner din ordre
Send varerne sammen med den udfyldte returformular til adressen, der står på returformularen. Sørg for at forsende pakken med en Track and Trace-kode. Du er ansvarlig som afsender, og vi ønsker at undgå misforståelser.

Trin 3: Modtag tilbagebetalingen
Når vi har modtaget pakken, sørger vi for, at købsbeløbet refunderes inden for 14 arbejdsdage.

Returpolitik og retningslinjer:

Bemærk, at returnerede varer skal være ubrugte, ubeskadigede og i deres originale emballage. Desværre kan hygiejneprodukter ikke returneres. Når vi har modtaget og inspiceret den returnerede vare, refunderer vi købsbeløbet så hurtigt som muligt via den betalingsmetode, du har brugt.

For at være berettiget til en retur skal din vare være i samme tilstand, som da du modtog den, ubrugte og i sin originale emballage. Du skal også have kvittering eller købbevis.

For at starte en retur skal du kontakte os via info@jensenbutik.dk Angiv altid dit ordrenummer. Hvis din retur bliver accepteret, sender vi dig en returformular med instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende pakken hen. Produkterne kommer direkte fra vores leverandør og skal også sendes direkte til dem. De befinder sig i Kina.

Varer, der sendes tilbage til os uden først at anmode om retur, vil ikke blive accepteret.

Hvis du har spørgsmål om returneringer, er du altid velkommen til at kontakte os via vores e-mail.

Hvad er returperioden?
Du kan returnere din ordre inden for 14 dage efter modtagelsen.

Hvor lang tid tager det, før jeg får mine penge tilbage?
En fuld tilbagebetaling vil blive foretaget via den samme betalingsmetode, som kunden har brugt. Når vi har modtaget returvaren, tjekker vi, om produkterne er i original, salgbar stand, og vi refunderer pengene.

Bemærk, at de fleste finansielle institutioner normalt har brug for 3-5 arbejdsdage for at behandle en tilbagebetaling.

Hvad er et returbekræftelse?
Du får dette fra posthuset, når du returnerer din vare. Gem det altid - det er dit bevis for, at du har returneret din ordre.

Hvorfor kan undertøj, masker, hygiejne- og skønhedsprodukter ikke returneres?
Undertøj, masker og skønhedsprodukter betragtes som hygiejneprodukter. Vi tager hygiejne og generel sikkerhed meget alvorligt og tillader ikke returnering af undertøj, masker, hygiejne- og skønhedsprodukter af sikkerhedshensyn for vores kunder. Vi er ikke alene om denne politik, da andre leverandører af undertøj, masker, hygiejne- og skønhedsprodukter også ikke tillader returnering af samme grund.

Mit produkt er beskadiget/defekt, hvad skal jeg gøre?
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt beder vi dig vedhæfte nogle billeder, der viser den dårlige kvalitet eller den beskadigede del af produktet. De mest optimale billeder tages på en flad overflade med godt lys, hvor mærket og defekten er tydeligt synlige. Vi vil bruge disse oplysninger til at hjælpe dig med din ordre og forhindre fejl i fremtiden.

Har jeg modtaget det forkerte produkt?
Vi gør vores bedste for at behandle alle bestillinger korrekt. Desværre kan det nogle gange ske, at en ordre bliver behandlet forkert, og du modtager den forkerte vare. Vi vil naturligvis løse dette og sende dig den korrekte ordre uden omkostninger. For spørgsmål om levering af forkerte varer kan du kontakte vores kundeservice.

Kan jeg returnere min ordre uden først at kontakte jer?
Nej, du skal kontakte os, før du sender en retur, da returadressen kan variere afhængigt af leverandøren af din ordre.

Skal jeg betale for returfragt?
Ja, du er ansvarlig for at betale returfragt. Vi anbefaler, at du sender din retur med tracking, da vi ikke kan ansvar for tabte pakker. Du betaler kun returfragt, hvis produkterne ikke er beskadigede, og du blot har fortrudt dit køb.

Hvordan kan jeg kontakte jer?
Du kan kontakte os via e-mail Vi stræber efter at svare inden for 24 timer og vil gerne hjælpe dig videre.

Virksomhedsdata

Websitets navn: Jensenbutik DK
Adresse: De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk, Holland
E-mail: info@jensenbutik.dk
Kontaktformular: her
Telefon: +31657248511
Handelskammernummer: 85704520
Momsnummer: NL863712782B01

Åbningstider for kundeservice:
Mandag til fredag: 09:00 - 18:00
Lørdag og søndag: 10:00 - 17:00
Vi bestræber os på at svare inden for 1 arbejdsdag.