Senest opdateret: 15. juli 2025

Velkommen til Jensenbutik DK's generelle handelsbetingelser. Disse betingelser gælder for alle køb, ordrer og aftaler indgået mellem Jensenbutik DK (herefter "Virksomheden", "vi", "os" eller "vores") og dig som forbruger (herefter "Forbrugeren" eller "du"). Ved at afgive en ordre på vores hjemmeside accepterer du disse betingelser.


Artikel 1 - Definitioner

I disse vilkår og betingelser gælder følgende definitioner:

  • Aftale om fjernsalg: En aftale, der indgås inden for rammerne af et system organiseret af Virksomheden til fjernsalg af produkter og/eller tjenester, hvor der udelukkende anvendes én eller flere former for fjernkommunikation indtil aftalens indgåelse.

  • Dag: Kalenderdag.

  • Fortrydelsesfrist: Den periode, hvor Forbrugeren kan udøve sin fortrydelsesret.

  • Fortrydelsesret: Muligheden for Forbrugeren til at træde tilbage fra aftalen om fjernsalg inden for fortrydelsesfristen.

  • Forbruger: En fysisk person, der ikke handler som erhvervsdrivende eller virksomhedsejer, og som indgår en aftale om fjernsalg med Virksomheden.

  • Fjernkommunikationsteknologi: Midler, der kan bruges til at indgå en aftale uden at Forbrugeren og Virksomheden behøver at mødes i samme rum på samme tid.

  • Generelle Handelsbetingelser: De gældende generelle handelsbetingelser for Virksomheden.

  • Varigt datamedium: Ethvert middel, der gør det muligt for Forbrugeren eller Virksomheden at opbevare information, der er rettet personligt til ham eller hende, på en måde, der muliggør fremtidig adgang og uændret gengivelse af den opbevarede information.

  • Varighedstransaktion: En aftale om fjernsalg, der vedrører en række produkter og/eller tjenester, hvor levering og/eller købsforpligtelse er spredt over tid.

  • Virksomheden: Jensenbutik DK, som defineret i Artikel 2.


Artikel 2 - Virksomhedens Identitet

Firmanavn: Jensenbutik DK
Handelsnavn: KANO BV
Firmanummer: 96875550
Momsnummer: NL867809942B01

Adresse: De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk, Noord-Brabant, Nederland

E-mail: info@jensenbutik.dk
Telefon: +31 620992875


Artikel 3 - Anvendelse af Betingelserne

Disse generelle handelsbetingelser gælder for alle tilbud fra Virksomheden samt for alle aftaler om fjernsalg og ordrer indgået mellem Virksomheden og Forbrugeren.

Inden aftalen om fjernsalg indgås, vil teksten til disse generelle handelsbetingelser blive gjort tilgængelig for Forbrugeren. Hvis dette ikke er praktisk muligt, vil det inden aftalens indgåelse blive oplyst, hvor de generelle handelsbetingelser kan læses hos Virksomheden, og at de gratis vil blive sendt til Forbrugeren hurtigst muligt efter anmodning.

Hvis aftalen om fjernsalg indgås elektronisk, kan teksten til disse generelle handelsbetingelser, uanset hvad der er nævnt i foregående afsnit, gøres tilgængelig for Forbrugeren elektronisk på en måde, der gør det muligt for Forbrugeren at gemme den på et varigt datamedium. Hvis dette ikke er praktisk muligt, vil det inden aftalens indgåelse blive oplyst, hvor de generelle handelsbetingelser kan læses elektronisk, og at de efter Forbrugerens anmodning vil blive sendt elektronisk eller på anden vis uden beregning.

Hvis der ud over disse generelle handelsbetingelser gælder specifikke produkt- eller tjenestevilkår, finder andet og tredje afsnit tilsvarende anvendelse. I tilfælde af modstridende generelle betingelser kan Forbrugeren altid påberåbe sig den bestemmelse, der er mest gunstig for ham eller hende.

Skulle en eller flere bestemmelser i disse generelle handelsbetingelser på noget tidspunkt være helt eller delvist ugyldige, forbliver aftalen og disse betingelser i øvrigt i kraft, og den pågældende bestemmelse vil straks blive erstattet af en bestemmelse, der i videst muligt omfang opfylder den oprindelige bestemmelses formål.

Forhold, der ikke er dækket af disse generelle handelsbetingelser, skal vurderes "i ånden" af disse betingelser. Enhver tvivl om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores generelle handelsbetingelser skal fortolkes "i ånden" af disse betingelser.


Artikel 4 - Tilbud

Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er betinget af visse omstændigheder, vil dette tydeligt fremgå af tilbuddet.

Tilbuddet er ikke bindende. Virksomheden forbeholder sig retten til at ændre og tilpasse tilbuddet.

Tilbuddet indeholder en fuldstændig og præcis beskrivelse af de produkter og/eller tjenester, der tilbydes. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til at muliggøre en korrekt vurdering af tilbuddet af Forbrugeren. Hvis Virksomheden anvender billeder, skal disse være en sand gengivelse af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Åbenlyse fejl eller åbenlyse misforståelser i tilbuddet er ikke bindende for Virksomheden.

Alle billeder og specifikationer i tilbuddet er vejledende og kan ikke danne grundlag for erstatningskrav eller ophævelse af aftalen. Virksomheden kan ikke garantere, at farverne vist på billederne nøjagtigt svarer til produkternes faktiske farver, da skærmindstillinger kan variere.

Hvert tilbud indeholder information, der tydeligt angiver Forbrugerens rettigheder og forpligtelser ved accept af tilbuddet. Dette inkluderer især:

  • Prisen: Prisen er angivet eksklusive toldbehandlingsafgifter og importmoms. Disse omkostninger påhviler Forbrugeren. Post- og/eller kurertjenesten vil anvende det specifikke importsystem, når varerne importeres til EU-destinationslandet. Denne moms (med eller uden toldbehandlingsafgifter) vil blive opkrævet af den postale og/eller kurertjeneste fra modtageren af varerne.

  • Eventuelle fragtomkostninger.

  • Hvordan aftalen indgås, og hvilke handlinger der kræves herfor.

  • Om fortrydelsesretten gælder eller ej.

  • Betalingsmåde, levering og opfyldelse af aftalen.

  • Fristen for accept af tilbuddet eller den periode, inden for hvilken Virksomheden garanterer prisen.

  • Omkostninger ved brug af fjernkommunikationsmidler, hvis disse beregnes anderledes end den almindelige grundtakst for de anvendte kommunikationsmidler.

  • Om aftalen arkiveres efter indgåelse, og i så fald, hvordan Forbrugeren kan få adgang til den.

  • Hvordan Forbrugeren, inden aftalen indgås, kan kontrollere og eventuelt rette de oplysninger, han eller hun har givet i forbindelse med aftalen.


Artikel 5 - Aftalen

Medmindre andet er udtrykkeligt angivet i Artikel 4, indgås aftalen, når Forbrugeren accepterer tilbuddet og opfylder de dertilhørende betingelser.

Hvis Forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, vil Virksomheden straks bekræfte modtagelsen af accepten elektronisk. Så længe Virksomheden ikke har bekræftet modtagelsen af denne accept, kan Forbrugeren fortryde aftalen.

Hvis aftalen indgås elektronisk, vil Virksomheden træffe passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte den elektroniske dataoverførsel og sikre et sikkert webmiljø. Hvis Forbrugeren kan betale elektronisk, vil Virksomheden træffe passende sikkerhedsforanstaltninger.

Virksomheden kan – inden for lovens rammer – undersøge, om Forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser samt alle de fakta og faktorer, der er vigtige for en ansvarlig indgåelse af aftalen om fjernsalg. Hvis Virksomheden på baggrund af denne undersøgelse har god grund til ikke at indgå aftalen, er den berettiget til at afvise en ordre eller anmodning eller til at knytte særlige betingelser til udførelsen, med begrundelse herfor.

Virksomheden vil levere følgende informationer skriftligt eller på en måde, så Forbrugeren nemt kan gemme dem på et varigt datamedium:

  • Virksomhedens besøgsadresse for klager og henvendelser.

  • Betingelserne og den måde, Forbrugeren kan udøve sin fortrydelsesret på, eller en klar erklæring om, at fortrydelsesretten er udelukket.

  • Oplysninger om garantier og tilgængelig eftersalgsservice.

  • De oplysninger, der er nævnt i Artikel 4.3 i disse Vilkår, medmindre Virksomheden allerede har givet disse oplysninger til Forbrugeren inden aftalens indgåelse.

  • Kravene for opsigelse af aftalen, hvis aftalen har en varighed på mere end et år eller er af ubegrænset varighed.

I tilfælde af en varighedstransaktion gælder bestemmelsen i det foregående afsnit kun for den første levering.

Hver aftale indgås under forudsætning af tilstrækkelig tilgængelighed af de relevante produkter.


Artikel 6 - Fortrydelsesret

6.1 Fortrydelsesperiode

Ved køb af produkter har Forbrugeren mulighed for at fortryde aftalen uden angivelse af grund i 30 dage. Denne fortrydelsesfrist begynder dagen efter, at Forbrugeren eller en på forhånd udpeget og meddelt repræsentant har modtaget produktet.

6.2 Betingelser for udøvelse af fortrydelsesretten

I løbet af fortrydelsesperioden skal Forbrugeren behandle produktet og dets emballage med omhu. Forbrugeren må kun pakke produktet ud eller bruge det i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om vedkommende ønsker at beholde produktet. Hvis Forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, skal produktet returneres til Virksomheden med alt medfølgende tilbehør og – hvis det er rimeligt muligt – i original stand og emballage, i overensstemmelse med de rimelige og klare instruktioner givet af Virksomheden.

6.3 Returneringsproces

Forbrugeren er forpligtet til at informere Virksomheden om ønsket om at udøve fortrydelsesretten inden for 30 dage efter modtagelsen af produktet. Meddelelsen skal gives skriftligt via e-mail til info@jensenbutik.dk og skal indeholde ordrenummer og Forbrugerens kontaktoplysninger.

Når Forbrugeren har meddelt ønsket om at udøve sin fortrydelsesret, skal produktet sendes retur inden for 30 dage. Forbrugeren skal kunne bevise, at de leverede varer er returneret rettidigt, for eksempel ved hjælp af en forsendelseskvittering med sporing.

Varer skal returneres i ubrugt, ubeskadiget stand, i deres originale emballage og med alt tilbehør intakt.

6.4 Undtagelser fra fortrydelsesretten

Følgende varer kan ikke returneres:

  • Undertøj

  • Masker (ansigtsmasker osv.)

  • Kosmetik

  • Varer med brudt forsegling, hvis disse ikke af hygiejniske årsager kan returneres, eller hvis forseglingen er afgørende for produktets beskaffenhed.

Hvis Forbrugeren ikke har udtrykt ønske om at udøve sin fortrydelsesret eller ikke har returneret produktet til Virksomheden efter udløbet af de perioder, der er nævnt i punkt 6.1 og 6.3, er købet bindende.


Artikel 7 - Omkostninger ved Fortrydelse og Refusion

Hvis Forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, afholder Forbrugeren selv omkostningerne ved at returnere produkterne. Der kræves en sporbar returlabel, og forsendelsesomkostningerne er Forbrugerens ansvar, medmindre varen er defekt eller forkert.

Virksomheden refunderer det beløb, Forbrugeren har betalt, hurtigst muligt og senest 14 dage efter modtagelse af annulleringen. Refunderingen foretages kun, forudsat at produktet er modtaget af Virksomheden i henhold til returneringsbetingelserne, eller at endelig dokumentation for den komplette returnering kan fremlægges. Refunderingen sker via samme betalingsmetode, som blev anvendt ved købet. Bankens behandlingstid kan medføre yderligere 3-5 hverdages forsinkelse.

Vi forbeholder os retten til at acceptere eller afvise en ordre eller en del af en ordre efter vores eget skøn til enhver tid efter modtagelsen af ordren, herunder efter at Forbrugeren har modtaget en ordrebekræftelse, eller efter at kreditkortet er blevet godkendt. Hvis kreditkortet allerede er blevet godkendt for købet, og ordren annulleres af os, vil vi kreditere den oprindelige betalingsmetode.


Artikel 8 - Undtagelse fra Fortrydelsesretten (Specifikke Tilfælde)

Virksomheden kan undtage Forbrugerens fortrydelsesret for produkter defineret i de nedenstående punkter. Undtagelsen fra fortrydelsesretten gælder kun, hvis Virksomheden tydeligt har angivet dette i tilbuddet, mindst inden aftalens indgåelse.

Det er kun muligt at undtage fortrydelsesretten for produkter:

  • Der er fremstillet af Virksomheden i overensstemmelse med Forbrugerens specifikationer.

  • Der er tydeligt personlige i naturen.

  • Der af deres natur ikke kan returneres (f.eks. på grund af hurtig forringelse eller udløb).

  • Hvis pris er underlagt udsving på de finansielle markeder, som Virksomheden ikke har kontrol over.

  • Løse aviser og magasiner.

  • Lyd- og videooptagelser samt computerprogrammer, hvor Forbrugeren har brudt forseglingen.

  • Hygiejneprodukter, hvor Forbrugeren har brudt forseglingen, og som er blevet beskadiget eller brugt.

Det er kun muligt at undtage fortrydelsesretten for tjenester:

  • For indkvartering, transport, restauranter eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller inden for en bestemt periode.

  • Hvis leveringen er påbegyndt med Forbrugerens udtrykkelige forudgående samtykke, før fortrydelsesfristen udløber.

  • For spil og lotterier.


Artikel 9 - Pris

I løbet af den gyldighedsperiode, der er angivet i tilbuddet, vil priserne på de tilbudte produkter og/eller tjenester ikke blive forhøjet, medmindre prisændringer skyldes ændrede momssatser.

Med undtagelse af det foregående punkt kan Virksomheden tilbyde produkter eller tjenester, hvis priser er underlagt udsving på de finansielle markeder, som ligger uden for Virksomhedens kontrol, til variable priser. Denne forbindelse til udsving og det faktum, at alle priser er vejledende, skal angives i tilbuddet.

Prisstigninger inden for tre måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis de er et resultat af lovgivning eller regler. Prisstigninger fra 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis Virksomheden har accepteret det og:

  • De er en konsekvens af lovgivning eller regler; eller

  • Forbrugeren har ret til at opsige aftalen fra den dag, hvor prisstigningen træder i kraft.

I henhold til § 5(1) i Momsbekendtgørelsen 1968 er leveringsstedet det land, hvor transporten begynder. I dette tilfælde finder leveringen sted uden for EU, hvorefter post- eller kurertjenesten opkræver importmoms eller toldafgifter fra kunden. Virksomheden opkræver derfor ikke moms.

Alle priser er underlagt trykfejl og tastefejl. Vi påtager os intet ansvar for konsekvenserne af trykfejl og tastefejl. I tilfælde af trykfejl og tastefejl er Virksomheden ikke forpligtet til at levere produktet til den fejlagtigt angivne pris.


Artikel 10 - Overensstemmelse og Garanti

Virksomheden garanterer, at produkterne og/eller tjenesterne overholder aftalen, de specifikationer, der er angivet i tilbuddet, de rimelige krav til sundhed og/eller anvendelighed, samt de gældende lovbestemmelser og/eller officielle regler på tidspunktet for aftalens indgåelse. Hvis det er aftalt, garanterer Virksomheden også, at produktet er egnet til andet end normal brug.

En garanti, der gives af Virksomheden, producenten eller importøren, påvirker ikke de lovgivningsmæssige rettigheder og krav, som Forbrugeren kan gøre gældende over for Virksomheden baseret på aftalen.

Defekte eller fejlagtigt leverede produkter skal rapporteres skriftligt til Virksomheden inden for 30 dage efter levering. Produkterne skal returneres i deres originale emballage og i ny stand.

Virksomhedens garantiperiode svarer til producentens garanti. Virksomheden er dog aldrig ansvarlig for produkternes endelige egnethed til Forbrugerens individuelle brug eller for rådgivning om brug eller anvendelse af produkterne.

Garantien gælder ikke, hvis:

  • Forbrugeren selv har repareret og/eller ændret de leverede produkter eller har ladet en tredjepart reparere og/eller ændre dem.

  • De leverede produkter har været udsat for unormale forhold eller på anden måde er blevet behandlet skødesløst eller i strid med producentens instruktioner og/eller instruktioner på emballagen.

  • Fejlen helt eller delvist skyldes regler, som regeringen har indført eller vil indføre vedrørende materialernes art eller kvalitet.


Artikel 11 - Levering og Opfyldelse

Virksomheden vil udvise den største omhu ved modtagelse og opfyldelse af produktordrer.

Leveringsstedet er den adresse, som Forbrugeren har angivet til Virksomheden.

Med forbehold for hvad der er anført i Artikel 4 i disse Generelle Handelsbetingelser, vil Virksomheden udføre accepterede ordrer så hurtigt som muligt, dog senest inden for 30 dage, medmindre Forbrugeren har accepteret en længere leveringsperiode. Hvis leveringen bliver forsinket, eller hvis en ordre ikke kan udføres, eller kun kan udføres delvist, vil Forbrugeren blive informeret herom senest 30 dage efter ordren er afgivet. I så fald har Forbrugeren ret til at ophæve aftalen uden omkostninger og ret til kompensation.

I tilfælde af ophævelse i henhold til den foregående paragraf skal Virksomheden refundere det beløb, som Forbrugeren har betalt, hurtigst muligt og senest inden for 14 dage efter ophævelsen.

Hvis levering af en bestilt vare viser sig at være umulig, vil Virksomheden bestræbe sig på at tilbyde en erstatningsvare. Senest ved levering skal det klart og forståeligt annonceres, at en erstatningsvare leveres. For erstatningsvarer kan fortrydelsesretten ikke udelukkes. Omkostningerne ved eventuel returfragt skal afholdes af Virksomheden.

Risikoen for beskadigelse og/eller tab af produkter påhviler Virksomheden indtil leveringstidspunktet til Forbrugeren eller en forudbestemt og meddelt repræsentant for Virksomheden, medmindre andet er udtrykkeligt aftalt.

Særligt vedrørende levering: Hvis Forbrugeren har bestilt og ikke afhenter sin levering, før den returneres til os (ca. 14 dage), vil vi opkræve 50% af købsprisen for vores arbejde med at håndtere ordren.

Hvis sporing viser, at pakken er blevet leveret, men du ikke har modtaget din ordre, bør du først kontakte posthuset eller den relevante fragtvirksomhed for at forhøre dig om pakkens status. Hvis posthuset eller fragtvirksomheden bekræfter, at pakken er mistet under transport, skal du anmode om en officiel bekræftelse på dette tab og sende den til os.


Artikel 12 - Aftaler med Fast Løbetid: Varighed, Opsigelse og Forlængelse

12.1 Opsigelse

Forbrugeren kan til enhver tid opsige en aftale af ubestemt varighed, der er indgået for den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester, med forbehold for de aftalte opsigelsesregler og en opsigelsesfrist på højst én måned.

Forbrugeren kan opsige en tidsbegrænset kontrakt, der er indgået for den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester, til enhver tid ved udløbet af den faste periode i overensstemmelse med de gældende opsigelsesregler og med en opsigelsesfrist på højst én måned.

Forbrugeren har ret til at opsige de aftaler, der er nævnt i de forrige punkter:

  • Til enhver tid og er ikke begrænset til at opsige dem på et bestemt tidspunkt eller i en bestemt periode.

  • På mindst samme måde, som de selv indgik dem.

  • Altid med den samme opsigelsesfrist, som Virksomheden har fastsat for sig selv.

12.2 Forlængelse

En aftale indgået for en bestemt periode og vedrørende regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester kan ikke stiltiende forlænges eller fornyes for en bestemt periode.

En tidsbegrænset kontrakt indgået for regelmæssig levering af aviser eller ugentlige magasiner og periodika kan dog stiltiende forlænges for en bestemt periode på højst tre måneder, hvis Forbrugeren kan opsige den forlængede aftale mod slutningen af forlængelsen med en opsigelsesfrist på højst én måned.

En tidsbegrænset kontrakt indgået for regelmæssig levering af varer eller tjenester kan kun stiltiende forlænges for en ubestemt periode, hvis Forbrugeren kan opsige aftalen når som helst med en opsigelsesfrist på højst én måned, og med en opsigelsesfrist på højst tre måneder, hvis kontrakten vedrører den regelmæssige, men mindre end månedlige, levering af aviser eller ugentlige magasiner og periodika.

En tidsbegrænset aftale for regelmæssig levering af aviser eller ugeblade og magasiner via introduktion (prøve- eller introduktionsabonnement) fortsætter ikke stiltiende, men ophører automatisk, når prøve- eller introduktionsperioden udløber.

12.3 Varighed

Hvis en aftale har en varighed på mere end et år, kan Forbrugeren opsige aftalen når som helst efter ét år med en opsigelsesfrist på højst én måned, medmindre rimelighed og retfærdighed forhindrer, at aftalen opsiges før udløbet af den aftalte varighed.


Artikel 13 - Betaling

Medmindre andet er aftalt, skal de beløb, som Forbrugeren skylder, betales inden for syv arbejdsdage efter, at fortrydelsesperioden i henhold til Artikel 6.1 er begyndt. I tilfælde af en aftale om levering af en tjeneste begynder denne periode, efter at Forbrugeren har modtaget bekræftelse af aftalen.

Forbrugeren skal straks rapportere eventuelle fejl i de betalingsoplysninger, der er givet eller nævnt, til Virksomheden.

Hvis Forbrugeren ikke betaler, har Virksomheden ret, med forbehold for lovgivningsmæssige begrænsninger, til at opkræve rimelige omkostninger, som Forbrugeren på forhånd er blevet informeret om.


Artikel 14 - Klageprocedure

Klager vedrørende opfyldelsen af aftalen skal indsendes til Virksomheden inden for 7 dage med en komplet og klar beskrivelse, efter at Forbrugeren har identificeret manglerne.

Klager indsendt til Virksomheden vil blive besvaret inden for 14 dage efter modtagelsen. Hvis en klage kræver en forudsigelig længere behandlingstid, skal Virksomheden svare inden for de 14 dage med en bekræftelse på modtagelsen af klagen og information om, hvornår Forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.

Hvis klagen ikke kan løses i mindelighed, opstår en tvist, som kan løses gennem tvistbilæggelse i henhold til gældende lovgivning.

En klage ophæver ikke Virksomhedens forpligtelser, medmindre Virksomheden skriftligt angiver andet.

Hvis Virksomheden anser klagen for at være berettiget, vil Virksomheden efter eget skøn enten erstatte eller reparere de leverede produkter gratis.


Artikel 15 - Tvister

Aftaler mellem Virksomheden og Forbrugere, der er omfattet af disse generelle handelsbetingelser, er udelukkende underlagt nederlandsk lovgivning, selvom Forbrugeren er bosat i udlandet.


Artikel 16 - Produkter eller Tjenester (Supplerende Bemærkninger)

Nogle produkter eller tjenester kan kun være tilgængelige online via vores hjemmeside. Disse produkter eller tjenester kan have begrænsede mængder og kan kun returneres eller ombyttes i overensstemmelse med vores returpolitik som beskrevet i Artikel 6 og 7.

Vi har gjort alt for at vise farverne og billederne af vores produkter så nøjagtigt som muligt i butikken. Vi kan dog ikke garantere, at din computerskærm viser farverne korrekt.

Vi forbeholder os retten, men er ikke forpligtet til, at begrænse salget af vores produkter eller tjenester til en hvilken som helst person, geografisk region eller jurisdiktion. Vi kan udnytte denne ret fra sag til sag. Vi forbeholder os retten til at begrænse mængderne af produkter eller tjenester, vi tilbyder. Alle produktbeskrivelser eller produktpriser kan ændres til enhver tid uden varsel efter vores eget skøn. Vi forbeholder os retten til at ophøre med salg af et produkt til enhver tid. Alle tilbud på produkter eller tjenester, der er gjort på denne hjemmeside, er ugyldige, hvor det er forbudt.

Vi garanterer ikke, at kvaliteten af de produkter, tjenester, information eller andet materiale, du køber eller modtager, lever op til dine forventninger, eller at eventuelle fejl i tjenesten vil blive rettet.

Selvom vi gør vores bedste i kvalitetskontrol for at minimere størrelsesvariationer, kan der forekomme en forskel på tøjstørrelser på 3-7 cm og skostørrelser på 1 cm.


Artikel 17 - Virksomhedsoplysninger

Firmanavn: Jensenbutik DK
Handelsnavn: KANO BV
Firmanummer: 96875550
Momsnummer: NL867809942B01

Adresse: De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk, Noord-Brabant, Nederland

E-mail: info@jensenbutik.dk
Telefon: +31 620992875

Åbningstider for kundeservice:
Mandag til Fredag: 09:00 – 18:00
Lørdag og Søndag: 10:00 – 17:00

Vi bestræber os på at besvare henvendelser inden for 1 arbejdsdag.